رسانه‌های راه‌کار

راه‌کار مجموعه رسانه‌های متنوعی دارد که به توسعه کسب‌وکارها کمک می‌کنند.

راه پرداخت

  • ۱۲ سال فعالیت رسانه‌ای مستمر در ایران (شروع فعالیت از 2 اردیبهشت 1390)
  • همکاری نزدیک و تعامل با بیش از ۱۰۰ کسب‌وکار و نهاد مرتبط
  • همکاری حدود ۱۰۰ کسب‌وکار در طرح اشتراک و حمایت از راه پرداخت
  • تولید بیش از 32 هزار مطلب و محتوا درباره فناوری‌های مالی ایران

عصر تراکنش

  • انتشار مستمر 73 شماره در طول ۶ سال (تا خرداد ۱۴۰۲)
  • همکاری و تعامل با بیش از ۱۰۰ کسب‌وکار و نهاد مرتبط با حوزه فناوری مالی در ایران
  • رسانه مورداعتماد مدیران برتر بانکی، پرداخت، بورس و بیمه ایران

کارنگ

  • انتشار مستمر 109 شماره در طول دو سال (تا خرداد ۱۴۰۲)
  • همکاری و تعامل با بدنه اکوسیستم اقتصاد نوآوری، اقتصاد دیجیتال و استارتاپ‌ها و فعالان استارتاپی و کارآفرینی ایران
  • تمرکز بر موضوع اقتصاد نوآوری و ارائه راه‌حل‌های کاربردی

رمزارز

  • انتشار مستمر 43 شماره در طول سه فصل (تا خرداد۱۴۰۲)
  • همکاری و تعامل با بدنه اکوسیستم رمزارز و بلاکچین ایران
  • تمرکز بر موضوع اقتصاد نوآوری توکن ارائه راه‌حل‌های کاربردی
  • جلب حمایت بیش از ۱۰ صرافی رمزارز برتر ایران

بیمه دیجیتال

  • انتشار 7 شماره از نسخه چاپی
  • توسعه پایگاه خبری به‌روز در حوزه بیمه
  • تلاش در زمینه اطلاع رسانی، فرهنگ‌سازی، آموزش و توسعه صنعت بیمه ایران

انتشارات راه پرداخت

  • انتشار بیش از ۱۵۰ کتاب در زمینه‌های فناوری و نوآوری
  • تمرکز بر موضوع اقتصاد نوآوری
  • انتشار کتاب‌های کاربردی در حوزه بلاکچین و رمزارز، فین‌تک و فناوری‌های مالی و حوزه‌های نوین فناوری

استودیو راه‌کار

  • استودیو راه‌کار یک مسیر جدید در ادامه فعالیت‌های رسانه‌ای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است که بر بستر تولید محتوای ویدیویی و تصویری بنا شده. این مجموعه می‌خواهد با تمرکز بر برنامه‌سازی منطبق با استانداردهای تولید محتوای ویدیویی در دنیا و با تمرکز بر حوزه اقتصاد دیجیتال مسیر تازه‌ای پیش روی صاحبان کسب و کارهای فعال در این حوزه باز کند.

برنامه‌های تصویری استودیو راه‌کار

  • شاید موافق نباشید: تحلیل اتفاقات و اخبار هر هرهفته اکوسیستم
  • اتاق آبی: سلسله گفتگوهایی رودررو با مدیران ارشد حوزه اقتصاد دیجیتال و صاحبان کسب‌و‌کارها
  • کار و کسب: مستند یک روز کاری شرکت‌ها