ما که هستیم؟

ما یک هلدینگ تولید رسانه و محتوا برای کسب‌وکارها هستیم؛ مخاطبان ما فعالان حوزه‌های فناوری و نوآوری هستند. در دهه اول فعالیت، تمرکز ما بر کسب‌وکارهای مالی بود؛ در ادامه و در دهه دوم، تلاش می‌کنیم حوزه‌های غیرمالی را نیز پوشش دهیم.
ما بستر انتشار خبرها ، نظرها، ایده‌ها، پژوهش‌ها، اطلاعات قابل اتکا و خلق فرصت‌های شبکه‌سازی در راستای توسعه کسب‌وکار برای فعالان عرصه‌های اقتصاد نوآوری هستیم.

بیشتر درباره راه‌کار بدانید.

دانلود کاتالوگ معرفی راه‌کار

از راه‌پرداخت تا راه‌کار

راه‌کار با حضور روزنامه‌نگاران تخصصی به دنبال ایجاد فرهنگی در فضای رسانه‌ای است که تمرکزش بر ارزش‌آفرینی برای کسب‌وکارها و ارزش‌آفرینان است.
کانال‌های رسانه‌های راه‌کار از رسانه‌های چاپی گرفته تا انواع بسترهای دیجیتال را شامل می‌شود. تمرکز ما بیشتر از این که بر کانال باشد بر رسانه است. تلاش می‌کنیم در حوزه‌های تخصصی رسانه‌های حرفه‌ای بسازیم و از طریق تعامل اثربخش این رسانه‌ها با هم زمینه افزایش تاثیرگذاری را فراهم کنیم.

بیشتر درباره راه‌کار بدانید.

مدیران راه‌کار

راه‌کار با کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای به دنبال ایجاد فرهنگی در فضای رسانه‌ای کشور است که تمرکزش بر ارزش‌آفرینی برای کسب‌وکارها و کارآفرینان است.

رضا قربانی

مینا والی

رسول قربانی

رضا جمیلی

میثم سلیمانی

ما در حال توسعه راه‌کار هستیم؛ در راه‌کار به ما بپیوندید

ارسال رزومه ↗

سرمایه‌های انسانی راه‌کار از ابتدا تا امروز

به اعتقاد بسیاری از متخصصین حوزه کسب و کار و مدیریت، یکی از عناصر کلیدی هر سازمانی، منابع انسانی آن مجموعه است.

نکته‌ای که در این خصوص بسیار حائز اهمیت است، مدیریت سرمایه اصلی هر سازمان یعنی همان منابع انسانی است. مدیریت منابع انسانی یکی از نقش‌های اثرگذار در هر سازمان است. ضرورت منابع انسانی در یک مجموعه به قدری زیاد است که کارشناسان این حوزه در سال‌های اخیر تمرکز زیادی بر روی درک شیوه‌های نوین مدیریت منابع انسانی داشته‌اند.

همانطور که می‌دانید، پشت تولید هر محصول و یا ارائه هرگونه خدمات در سطوح مختلف، ساعت‌های زیادی تلاش و کار یک گروه از متخصصین وجود دارد. حقیقت این است که هیچ کالایی بدون حضور انسان به سرانجام نمی‌رسد. بنابراین برای سازندگی یک سیستم، وجود منابع انسانی بسیار ضروری است. هر سازمان برای اینکه بتواند به اهدافش نزدیک شود، نیازمند افرادی ماهر، شایسته و کاردان است.

هرچند که این روزها برخی از کارشناسان ادعا دارند که به زودی فناوری‌های نوین جای منابع انسانی را می‌گیرند، اما بازهم این فناوری‌ها برای شروع به کار و یا تعمیرات، نیاز به حضور یک انسان دارند. همچنین اگر قرار باشد صفر تا صد یک فرآیند توسط ماشین آلات انجام شود، باز هم به یک فرد انسانی نیاز است تا بر روی صحت انجام کار نظارت داشته باشد. بنابراین حضور منابع انسانی در هر سازمانی واجب بوده و درواقع همکاران یک مجموعه به منزله سرمایه‌‌های ارزشمند یک کسب‌وکار هستند.

  • آیا کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد؟

    می‌گویند «معمولاً کسی که صاحب هنر و حرفه‌ای است، خودش از آن بهره‌ای نمی‌برد و در استفاده از هنر خویش تنبل است.» موافق باشیم یا نباشیم، این گزاره تا حدی صحیح است و شاید بهتر از واژه «تنبلی» واژه «سخت‌گیر» منظور را برساند. کسی که هنری دارد، در استفاده از هنرش برای خودش، سخت‌گیر است.…

  • روایتی از تکامل جلد و گرافیک ماهنامه عصر تراکنش در ۴ سال گذشته

    خوشبختانه جلد ماهنامه عصر تراکنش شماره ۴۲ توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. نگاهی به ۴ سال مسیر ماهنامه چاپی عصر تراکنش و انتشار مستمر و منظم این نشریه نشان می‌دهد که عصر تراکنش با این که به صورت پیوسته منتشر شده ولی بالا و پایین داشته و مسیر همه جا هموار نبوده…

  • چرا لوگوی راه پرداخت را تغییر دادیم؟

    تغییر لوگو برای کسب‌وکاری که کار می‌کند همیشه محل بحث‌ها و اختلاف‌های بسیار می‌شود. مخاطبان یک کسب‌وکار و به طور خاص یک کسب‌وکار رسانه‌ای در طول زمان به هویت بصری یک مجموعه عادت می‌کنند. حتی اگر هویت بصری اشکالاتی هم داشته باشد معمولا قدرت عادت به حدی است که بسیاری از مخاطبان آن را همان‌…

  • اندکی درباره راه پرداخت و راهی که آمده‌ایم و راهی که داریم می‌رویم

    راه پرداخت یک رسانه است؛ ما در ایران تلاش کردیم رسانه‌ای بسازیم که بتواند الگویی برای رسانه‌های دنیای جدید باشد. برای همین هم در پیکربندی (تولید) هم در پیشنهاد (محصول) و هم در تجربه (مخاطب و مشتری) در سال‌های گذشته دست به نوآوری‌هایی زدیم که از نظر خودمان هنوز در ابتدای راه هستیم.  رسانه‌ها در…

  • ۳۴ شماره از عصر تراکنش را منتشر کردیم ولی هنوز بهترین شماره ماهنامه ما را ندیده‌اید

    ماهنامه عصر تراکنش امتداد راه پرداخت در دنیای رسانه‌های چاپی است؛ در این ۳۴ شماره تلاش کردیم به صورت منظم و مرتب در ابتدای هر ماه نشریه را منتشر کنیم. تا امروز حتی یک بار هم تاخیر نداشتیم و امیدواریم بتوانیم این مسیر سخت را ادامه دهیم. هیچ بهانه‌ای باعث نشد تا امروز نظم در انتشار…

  • چرا دوگانه رسانه‌های چاپی و رسانه‌های آنلاین اصلا وجود ندارد؟

    دوگانه رسانه‌های چاپی و رسانه‌های آنلاین یک دوگانه ذهنی اشتباه است. تجربه نشان داده که رسانه بیشتر از این که به کانال‌ها (مانند شبکه‌های اجتماعی) وابسته باشد در حال معنا دادن به کانال‌ها است. کانال‌ها بدون رسانه‌های جریان اصلی بدون محتوا هستند و فناوری‌های دیجیتال به هر کسی این توان را داده‌ که خودش به…

برای دریافت کاتالوگ‌ها و محتوای برای رسانه‌ها با ما تماس بگیرید